Naïf wil deze maand zo veel mogelijk families aan goede verzorging helpen

De hele maand december staat bij Naïf in het teken van sharing is caring. Voor elk verkocht product op de website, doneert het babyverzorgingsmerk een product aan een familie die een steuntje in de rug kan gebruiken.

DSC07915.jpg
  • jpg

December: de maand van gezelligheid, familie, liefde en warmte. Voor de meeste van ons dan. De harde realiteit is namelijk dat niet iedereen er even warmpjes bij zit deze winter. Zoals je misschien wel weet, maakt Naïf zich hard voor goede verzorging voor alle families. Hun missie is immers: help all parents take good care, without worry. Alle families dus, en zónder zorgen. Maar dat zorgeloos zorgen voor je gezin is niet voor iedereen zo vanzelfsprekend. En dus willen ze hun bedrijf en producten gebruiken om daar een heel klein verschil in te maken. Daarom staat de maand december in het teken van Sharing is Caring.

Voor elk verkocht product op de website, doneren ze in de maand december een product aan een familie die een steuntje in de rug kan gebruiken. Met jouw aankoop geef je een gezin een beetje warmte en goede verzorging deze wintermaand. Via partners komen de producten terecht bij de gezinnen. Ze werken in Nederland samen met de Linda Foundation, Fris Supermarkten, Schappelijk, de omgekeerde supermarkt Tkramrepus en Club Ace. In Duitsland werken ze met Schenk doch mal ein Lächeln

Good care, worry-free

De actie past bij Naïfs missie om alle families te helpen met ‘good care, worry-free’. Hun motto, maar wat bedoelen ze daar nou eigenlijk mee? Daarvoor gaan we terug naar het begin. Het is 2013 en Jochem Hes en Sjoerd Trompetter zijn allebei net vader geworden. En eigenlijk willen ze maar één ding: goed zorgen voor hun kids. ‘We merkten al snel dat dat natuurlijk helemaal niet zo makkelijk was. Aan de slapeloze nachten, krampjes en het eindeloze verschonen, konden we weinig veranderen; dat hoort er nu eenmaal bij. Maar wat we wel konden veranderen, waren de producten die we gebruikten,’ legt Jochem uit. ‘Alles zat vol ingrediënten die we eigenlijk helemaal niet op onze baby’s wilden smeren; minerale oliën, microplastics. Dat moest en kon beter.’

En zo werd Naïf geboren. Ontstaan omdat twee vaders goed voor hun kinderen wilden zorgen; good care. En om andere ouders te helpen dat ook te doen. ‘Met deze actie hopen we net wat meer ouders te helpen dan normaal,’ legt Jochem uit. ‘Zodat we hopelijk, samen met onze klanten, in ieder geval deze zorgen even kunnen wegnemen voor die families.’

DSC08158.jpg
DSC08289.jpg
DSC07663.jpg
Naif x-mass-New Born.jpg
Naif gift bag-3 (1).jpg
Naif x-mass-key-visual-homepage-HR-v4.jpg
Naif x-mass-Face Pack.jpg

Over Naïf Care

Naïf wordt in 2013 geboren als Jochem Hes en Sjoerd Trompetter allebei vader worden en letterlijk met hun handen in de babyproducten zitten. Als ze zien wat voor troep er in veel producten zit, besluiten ze dat dit anders moet. Hun missie? Goede verzorging voor de hele familie, zonder schadelijke stoffen voor de planeet. Zo veranderen we de wereld van de persoonlijke verzorging.

Wij maken producten die goed zijn voor de volgende generatie. We geloven dat duurzaamheid de enige toekomst is en dat wat we nu doen, het verschil kan maken. Daarom zijn al onze producten vrij van microplastics en schadelijke ingrediënten, en bomvol ingrediënten van natuurlijke oorsprong (voor minstens 90 procent). We kiezen altijd de beste optie, voor jou, je kind én de planeet. En we beloven je een ding: we zullen je nooit producten verkopen die we niet voor onze eigen kinderen zouden gebruiken. Wij maken ons zorgen over de ingrediënten, zodat jij dat niet meer hoeft te doen. En dus weer naïef de winkel binnen kan stappen! Leuk toch?