Naïf, Etos en Ouders van Nu lanceren – nu al (tijdelijk) uitverkochte – babybox

Deze week lanceerde Naïf, in samenwerking met Ouders van Nu en Etos, de Eerste 1.000 dagen babybox: een doos gevuld met kwalitatieve producten die je écht nodig hebt als nieuwe ouder. De vraag naar deze box was zo overweldigend, dat alle beschikbare exemplaren binnen enkele dagen werden aangevraagd. Het bedrijf gaat aan de slag met de productie van meer boxen om aan de vraag te voldoen. Zo kan Naïf nog meer ouders helpen tijdens die belangrijke eerste fase.

Naif Babybox an1-3.jpg
  • jpg

Daar was ‘ie dan ineens afgelopen week: de babybox waarvan je niet wist dat je ‘m nodig had. Naïf, Etos en Ouders van Nu bundelden hun krachten en creëerden de eerste 1.000 dagen Babybox! Een mooie samenwerking die ouders voorziet van essentiële producten en tips tijdens die oh-zo-belangrijke beginperiode van het ouderschap.

Het idee? Een box vol met liefde en zorg, zonder gedoe of plastic rotzooi. Jochem Hes, oprichter van Naïf, legt uit: "De Eerste 1.000 dagen van een kind zijn belangrijk voor de ontwikkeling, en ouders verdienen tijdens deze periode de beste ondersteuning. Met deze Babybox willen we ouders voorzien van producten die écht waardevol zijn, zonder compromissen te sluiten op het gebied van kwaliteit en duurzaamheid."

Wat er dan allemaal in die box zit? Nou, alleen het beste van het beste! Denk aan een slaapgids en verzorgingsproducten die speciaal zijn ontwikkeld voor die gevoelige babyhuid. Maar ook een abonnement op podcasts, zodat je als ouder ook een beetje voor jezelf kunt zorgen. Ideaal voor tijdens de lange wandelingen achter de kinderwagen. Alles is met zorg uitgekozen om ouders, op zo veel mogelijk manieren, te ondersteunen gedurende die eerste 1.000 dagen van het ouderschap. Met oog voor kwaliteit én duurzaamheid. En hey, deze box is er voor alle (toekomstige) ouders, ongeacht geslacht of situatie. En, omdat we echt alle ouders willen helpen, gaat een deel van de opbrengst naar een familie die wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Samen staan we sterker!

De box is nu beschikbaar voor een introductieprijs van €4,95. Het pakket heeft een totale waarde van ongeveer €120 (en de inhoud kan variëren). Inschrijven voor de wachtlijst is nu mogelijk via de Naïf website

Naif Babybox an1-6.jpg
Naif Babybox an1-8.jpg

Over Naïf Care

Naïf wordt in 2013 geboren als Jochem Hes en Sjoerd Trompetter allebei vader worden en letterlijk met hun handen in de babyproducten zitten. Als ze zien wat voor troep er in veel producten zit, besluiten ze dat dit anders moet. Hun missie? Goede verzorging voor de hele familie, zonder schadelijke stoffen voor de planeet. Zo veranderen we de wereld van de persoonlijke verzorging.

Wij maken producten die goed zijn voor de volgende generatie. We geloven dat duurzaamheid de enige toekomst is en dat wat we nu doen, het verschil kan maken. Daarom zijn al onze producten vrij van microplastics en schadelijke ingrediënten, en bomvol ingrediënten van natuurlijke oorsprong (voor minstens 90 procent). We kiezen altijd de beste optie, voor jou, je kind én de planeet. En we beloven je een ding: we zullen je nooit producten verkopen die we niet voor onze eigen kinderen zouden gebruiken. Wij maken ons zorgen over de ingrediënten, zodat jij dat niet meer hoeft te doen. En dus weer naïef de winkel binnen kan stappen! Leuk toch?